Almanya’da X Platformuna Siyasi Boykot: SPD, Yeşiller ve Sol Parti Çekiliyor
Almanya’da Sosyal Demokrat Parti (SPD), Yeşiller ve Sol Parti, X platformunun dezenformasyonu teşvik ettiğini öne sürerek boykot kararı aldı. Üç parti, “#WirVerlassenX” etiketiyle yaptıkları ortak duyuruda, bu platformdaki hesapların aktif olarak kullanılmayacağını açıkladı. "DOĞRU BİLGİYLE GÜÇLENEN SİYASİ TARTIŞMALAR" Partilerin resmi sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada, X’in son yıllarda bilgi kirliliğine sebep olduğu belirtilerek, “Siyasi tartışmaların toplumun doğru bilgilendirilmesine dayanması gerekir. Ancak X, giderek dezenformasyonun yayılmasına katkıda bulunuyor. Bu nedenle artık bu platformu kullanmayacağız” denildi. Kişisel hesapların da etkilenmesi Alınan boykot kararının sadece resmi parti hesapları ile sınırlı kalmayacağı, birçok siyasetçinin kişisel hesaplarını da kapsayacağı ifade edildi. Hesapların tamamen kapatılmayacağı, şu…